چگونه بعد از‌یک دعوا و مشاجره با همسرتان دوباره می‌توانید او را قبول کنید ؟


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : سه شنبه 4 فروردين 1394
بازدید : 4104
نویسنده : احمدمولا
احساسات خود را با او در میان بگذارید و صبر کنید تا عکس العمل همسرتان را ببینید . و سعی کنید او را به نحوی متقاعد کنید و حوابی بشنوید
 
 
1 – احساسات خود را با او در میان بگذارید و صبر کنید تا عکس العمل همسرتان را ببینید  . و سعی کنید او را به نحوی متقاعد کنید و حوابی بشنوید تا نشان دهنده‌ی این باشد که احساساتتان را درک کرده است و پشیمان شده است .

2- راههایی بیابید تا بتوانید از طریق عقل و منطق از بروز مشکلاتی که  در حال حاضر با آنها روبرو هستید جلوگیری کنید . و در آینده و با بروز چنین مشکلاتی دیکر رفتار همیشکیتان را بروز ندهید

3- بعد از حل مشکلاتتان‌یکدیگر را در آغوش بگیرید و به دیگری بگویید که از مشکلاتی که پیش آمده است و از اینکه ناخواسته‌یا خواسته باعث رنجش همسرلتان شده اید عذر خواهی کنید . مطمئن باشید با این کار به ظاهر کوچک بسیاری از مشکلات آینده‌تان را از بین برده اید .

4- به همسرتان بگویید که او رفتارهایی که از شما را نمی‌پسند بگوید و شما نیز همین طور رفتارهایی از او را که نمی‌پسندید به او متذکر شوید بدون هیج کونه  دعوا و مشاجره این کار را انجام دهید و با صبوری و بدون هیج کونه پیش داوری به این صحبت‌های گوش دهید و بعد اگر صحبت‌های همسرتان شما را قانع کرد سعی در تغییر رفتارهایتان ایجاد کنید جون مسلما هر انسانی دارای عیب‌های و نقص‌هایی است که می‌تواند دیگری را آذرده حاطر کند و برای اینکه از مصائب آینده‌ی پیشکیری کنید بهتر است خود وهمسرتان به تنهایی حل نمایید تا قبل از اینکه کار به جایی برسد که حرمت‌های بین شما از بین برود .

5-  فردی کینه ای نباشید و سعی کنید صحبت‌هایی گه بین شما و همسرتان رد وبدل شده است را فراموش کنید البته باید از همان ابتدا شرایط را طوری حفط کنید که صحبت و مشاحره شما بیش از حد به اوج نرسد زیرا در این صورت آشنی و بازکشت برای هر دو طرف شما سخت خواهد شد .
 
 
تهیه و ترجمه:گروه سبک زندگی سیمرغ
اختصاصی سیمرغ
 



:: موضوعات مرتبط: زناشویی , دانستنی های جنسی , دانستنی های قبل از ازدواج , ,
:: برچسب‌ها: مديريت , harhki , nhsjhk ihd uharhki , hsjhداستان های عاشقانه , داستان , عاشقانه , کودکانه / هنری / احساسی , قالب بلاگفا , عشق , دوست , غذاهای رژیمی , انرژی زا , رژیم , صبحانه , چگونه بعد از‌یک دعوا و مشاجره با همسرتان دوباره می‌توانید او را قبول کنید ؟ , داستان دوستی و محبت!!! ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








عضویت شما در انجمن باعث خوشحالی ماست

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان تصاویر تحریک کننده و آدرس mootala.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






دریافت كد لوگو